Jednodenní Školení Obchodních dovedností s Lenkou Fasterovou

 

KDY: 20.5.2015
KDE: salónek hotelu Iberia, v centru Opavy (mapa ZDE)
ČAS: 08:00-16:00 hod.
CENA: 1.900 Kč pro členy Bigthinking obchodní snídaně (min. jedna účast)
CENA: 2.500 Kč pro ostatní

Cena zahrnuje: školení, oběd – výběr z menu, dopolední i odpolední coffee break, pitný režim po celý den

Lenka Fasterová se již více než 15 let zaměřuje na školení obchodních, komunikačních, prezentačních a měkkých manažerských dovedností. Její školení jsou založeny na vlastních bohatých zkušenostech a vše podloženo reálnými praktickými příklady.

Mezi nejvýznamnější reference Lenky patří: 
IKEA Česká republika, s.r.o., Kofola, a.s., ING Bank N.V., ASUS COMPUTER Czech Republic, s.r.o., AT Computers, a.s., AV MEDIA, a.s., Česká spořitelna, a.s., ČEZ, a.s., ČSAD Karviná, a.s. , ČSOB,a.s., EMOS, spol. s r.o., DHL Logistics, s.r.o., Komerční banka, a.s., Model Obaly, a.s., Ostravské vodárny a kanalizace, a.s., PPL CZ, s.r.o., Raiffeisenbank, Ringier Print CZ, a.s., Slovenská sporiteľna, Unilever ČR, spol. s r.o., Krajský úřad Moravskoslezského kraje, Krajský úřad Středočeského kraje, Ústav zemědělské ekonomiky a informací, síť drogerií Rossmann, Johnson Controls, k.s., a další.

KOUPIT VSTUPENKU »

Lenka 1

 

NÁPLŇ A PRŮBĚH ŠKOLENÍ:

CÍLE ŠKOLENÍ: 

> pochopit rozdíly v jednání a komunikaci s rozdílnými osobnostními typy potenciálních klientů
> připomenout si jednotlivé fáze obchodního jednání a uvědomit si jejich logickou návaznost a posloupnost
> posílit dovednost profesionálního telefonického kontaktu s cílem domluvit obchodní schůzku
> prohloubit umění zjišťovat potřeby klienta a naučit se správně klást otázky
> rozšířit dovednost prodeje užitku
> dozvíte se vše, co Vás zajímá – stačí se zeptat

 

OBSAH ŠKOLENÍ:

Osobnost obchodníka
> osobní image
> osobnosti jednajících – osobnostní typologie a k čemu je dobrá

 Průběh obchodního jednání
> komunikační pyramida
> jednotlivé fáze obchodního jednání a jejich cíle

 Profesionální telefonický kontakt a domluva schůzky
> zásady profesionálního telefonování
> struktura telefonického rozhovoru
> alternativní metoda domluvy schůzky po telefonu

 Analytická fáze obchodního jednání
> typy otázek
> technika SPIN

 Prodej užitku
> prezentace produktu, služby
> parametry x výhody – prodej užitku

 

ČASOVÝ PRŮBĚH:

08:00-12:00   první část školení
12:00-13:00   oběd
13:00-16:00   druhá část školení

KOUPIT VSTUPENKU »

Lenka 2

 

Co v obchodě opravdu funguje?

Prodejce, obchodník má jeden z nejdůležitějších úkolů ve Vašem podniku. Vaše firma bude dobře fungovat pouze za předpokladu, že obchodník vaše zboží prodá. Zaměstnání a příjem každého druhého člověka ve firmě, od ředitele až po vrátného, závisí na prodejci. Schopnost vašich prodejců prodávat je naprosto nezbytným předpokladem úspěchu vašeho podnikání. Výkonnost vašich prodejců má zásadní důležitost v tom, zda váš podnik zkrachuje nebo uspěje. Protože realita je jasná: dnes není umění vyrobit, dnes je umění prodat.

 

KOUPIT VSTUPENKU »

 

Více informací o školící Lence:

již patnáctým rokem se věnuje vzdělávání dospělých. Ve své praxi se zaměřuje zejména na tvorbu a realizaci vzdělávacích a tréninkových modulů na základě důkladné analýzy potřeb konkrétního klienta, realizuje tematické otevřené tréninky a semináře, věnuje se individuálnímu i skupinovému koučování a poradenské činnosti v oblasti vybraných manažerských dovedností. Realizovala přibližně 790 tréninkových akcí s celkovým počtem okolo 9 200 účastníků. Má praktické zkušenosti se vzděláváním jak v komerční sféře (finance, výroba, obchod), tak v oblasti státní správy (úředníci obecních, městských i krajských úřadů), v sociální sféře a ve školství (zdravotníci a sociální pracovníci, pedagogové) a v nestátním neziskovém sektoru.  

Zaměření Lenky: 

koučink, obchodní dovednosti, komunikační dovednosti, tréninky trenérů a prezentační dovednosti, měkké manažerské dovednosti

Co nabízí účastníkům svých kurzů:

Vyvážený mix emocionálních zážitků a racionálních postupů, které jim umožní přijmout nové v celé jeho komplexnosti. Bezpečné prostředí a partnerský přístup, zájem o jejich problémy a pomoc s jejich řešením. Know how podpořené odborným vzděláním, desetiletou praxí v oblasti obchodu, prací na manažerských pozicích a patnáctiletou praxí se vzděláváním dospělých. Respekt k jejich vnitřnímu potenciálu v souladu se základními koučovacími principy, schopnost podpořit je při hledání nových cest či na životních křižovatkách.

Čeho si cení:

Na lidech otevřenosti, přímosti, chuti něco nového zažít, ochoty pracovat na sobě a zlepšovat se. Také odvahy být sám sebou a důvěry ve vlastní potenciál. Na sobě neutuchajícího optimismu a víry v lidi, schopnosti naladit se na jejich vlnu a být jim partnerem. Potřebě posouvat se dál, neztrouchnivět tam, kam jsem dosud došla.

Školení již proběhlo